Trötter...

Jag är så himla trött nu ikväll, och har en för jävlig träningsvärk! :S
Men trött vet jag ju varför jag är och likaså träningsvärken...
Så kan det gå! :)

Ska ta och göra iordning lite kvällsfika till mig själv, smarrigt varmt te och en smörgås! :)
Sen blir det att lägga sig i soffan och glo på Välkommen Hem eftersom det är inspelat där vi bor i detta avsnittet! :)
Ska bli skoj att se på, annars följer jag inte det programmet! :)



Lillfisen sover så man får passa på att vila lite innan han vaknar, han är dunderförkyld, hostig och lite febrig!

Imorgon ska vi iaf. åka til Jysk och hämta hem sängen som hade kommit idag...
Men orkade inte hämta den så tog och städa här hemma istället, dömmsög och skura hela lägenheten, fixade in våran resårbotten från Liam´s rum till våran egen säng, bytte sängkläder och har även tvättat upp 2 maskiner med tvätt och hängt upp det! :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0