Torsdag (Fredag) ♥

Snart är denna veckan slut också, tiden går så himla fort...
Redan Torsdag idag, fast för mig känns det mer som en Fredag eftersom storälsk är ledig imorgon (Fredag) och på Lördag! :)
Ska bli riktigt skönt att ha hela familjen samlad...

Lördag kommer även Maria & Donny hit, ska bli kul att träffas igen! :)
Så kul att vi inte bor långt ifrån varandra och kan träffas oftare...
Vi har haft många roliga år tillsammans, mycket fester och massa "dumheter"! HaHa

Dom ville komma hit och fira mig redan nu i helgen fast jag inte fyller förns på Onsdag den 22.a September! :)
Men ska bli superkul att träffas, snacka en massa gojja, fika
och ha det allmänt trevligt!


Lillfisen min har precis vaknat så jag ska gå ut och göra iordning en smörgås till både han och mig, sen blir det mys & bus!

Ingen idé att gå ut idag känns det som, regnet öser ner titt som tätt...
Fast just nu har det precis slutat att regna och är lite uppehåll men är dygnsurt ute och det lär väl komma ännu mer regn!
Så idag blir det att ha en inne mysar, bus dag!


Kommentarer
Palestine

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-11 @ 13:55:35
URL: http://palestine.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0