Tokig på denna väntan...

Känns som jag ska gå i taket snart...
Har gått väldigt lång tid sen storälsk var inne på sjukan första gången och tog massa prover m.m
Men dom 2 första gångerna fick dom inte fram ett skit.
Så nu hoppas jag att dom fått fram någonting, nu när dom opererade ut en bit och analyserade den!

Man blir knäpp på detta...
Men idag HOPPAS jag på besked, annars vet jag inte vad jag gör!
Dom måste väl för f*n få fram någonting tycker man!
Aja, det återstår att se!
Vi har ju fått reda på vad det är, men dom vill ha fram mera osv...
Det första beskedet jag fick när storälsk var inne på sjukan 1.a gången, då visste jag inte vart jag skulle ta vägen!
Fick en stor klump i magen och vart illamåde på en gång!

Man kan inte precis säga att man mår som en gud när man går och väntar på någonting!
Visst det handlar inte om mig men det handlar om mitt livs kärlek, då är det väl självklart att jag också mår skit!

Vi försöker va glada och ha humöret uppe hela tiden, allt för Liam´s skull...
Men det är INTE lätt!
Visst han är fortfarande liten och förstår inte allt, men han förstår mer än vad man tror!
Sitta och va ledsen och må skit är inte det jag vill vara när jag är tillsammans med min son!
Så bara hålla humöret uppe och försöka...

HOPPAS PÅ ETT BRA BESKED!!!


Nu ska jag mysa med mina 2 älsklingar innan storälsk drar iväg till sjukan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0