Tjolahopp...

Kom inte på någon bättre rubrik idag! HaHa

Idag har vi vart iväg och röstat, skönt att ha de gjort...
Inte för jag tror att det gör någon större skillnad men ändå! :)

Lillfisen var så söt, när vi kom hem från röstningen så sprang han runt här hemma...
Rätt va det var så vart det knäpptyst och Thomas ropade in mig i vardagsrummet, då har sötplutten lagt sig på våran stora och tjocka madrass och somnat till barnkanalen Boomerang! :)
Han var nog riktigt trött våran lilla prins!
Nu sussar han gott i sin säng och jag håller på och fixar iordning lite lunch som idag består av korv m. bröd! :)
Var ett tag sedan vi åt det och jag orkar verkligen inte ställa mig och laga någon speciell lunch idag!

Jag har även skrivit en matlista för 6 veckor frammåt fom. Måndag! :)
Det känns riktigt bra...
Så skönt att ha en lista man går efter ist. för att hålla på och tänka: Vad ska vi äta till middag idag?!?
Men det är bara själva middagen jag har skrivit upp, lunch blir ju nå enklare som tex. rester från dagen före eller nå annat snabbt och enkelt! :)

Snart ska även storälsk åka och jobba, vilket inte känns så jättekul...
Men veckorna går ju som sagt snabbt så snart är han hemma och ledig i 2 dagar igen! :)
Man får tänka positivt...

Jag har faktiskt hunnit träna lite Zumba idag också, det är ju så jäkla kul...
Men inte så lätt när Liam ska stå bredvid en och dansa också! :)
Fast han är ju bara för söt när han står och dansar med hela kroppen och snurrar runt! :)

Nä.. nu är lunchen klar så ska ut och käka...
Får se när lillfisen vaknar så ska även han få lite lunch i magen!

Blir nog en riktig mamma & son mysdag idag, titta på film och bara mysa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0