Tisdag

Hääärligt att man har fått sova ut inatt! :)
Somnade rätt tidigt och vaknade strax efter 7, nu känner man sig riktigt pigg och utvilad! :)
Lillfisen sover fortfarande, undra när han ska vakna...
Det återstår att se, tror han sover riktigt gott i sin "nya" säng... vi bytte ju ut botten som var i hans säng...
De var enbart en tunn mdf skiva som låg där i och en madrass som låg ovanpå, så nu fick Liam ta en resårbotten av oss istället sen sin tjocka madrass liggandes ovanpå den!
Så jag fick ju skruva isär sängen igår för att få bort några plankor som satt fast! :)
För madrassen står direkt på golvet...
Det vart iaf. 100 gånger bättre, och eftersom Liam´s säng är så pass stor så känns det mysigt att alla 3 kan mysa i den om det så skulle vara!
Och en tunn mdf skiva håller inte så värst bra för både vuxna och barn! :)
Känns så skönt att kunna ligga där inne och mysa, läsa saga och sånna saker!

Så nu har vi enbart en 90 resårbotten i vårat sovrum, men ska åka iväg här någon dag och köpa en ny till Liam´s rum så vi kan ställa tillbaks den han har i våran säng! :)
Men vi har tagit ut den jättestora (180) tjocka madrassen vi har ligger på våran resårbottnar i vardagsrummet där vi har legat på inatt...
Måste säga att det var riktigt skönt! HaHa
Trodde de skulle bli stenhårt men de vart det inte! :)

Usch, nu börjar ja bli lite småhungrig så ska göra iordning mig en macka...
Och idag hoppas jag det kommer paket till mig på posten! HaHa
Men det tar väl 2-4 dagar som vanligt! :)

Åhh nu vakna min lilla lillfis, så nu blir det frulle och en massa myyyyys!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0