Tack för idag! ♥

Nu har precie Maria & Donny åkt hem, har vart supermysigt att ha dom hos oss på fika och en massa snack blev det såklart! :)
Alltid lika roligt...  ♥

Fick en
bukett med JÄTTEFINA blommor av dom i förskott (fyller inte förns den 22.a sep) sen fick även Liam en supermysig och varm jacka/tröja! :)
Tack så mycket för denna dagen och så mycket för blommorna och jackan/tröjan till Liam!

Alltid lika kul att träffa er, det måste vi verkligen se till att göra oftare!!!!! ♥


Buketten med blommorna som jag fick!

Liam´s jacka/tröja som han fick! :)



Som sagt det är stl. 92 på denna så lite förstor är den ännu!
Men den kommer passa perfket nu när det blir kallare ute och snart är vintern här också! :)
Som jag alltid säger, hellre förstort än för litet! :)

Jag köper själv bara kläder i stl. 86-92 till Liam, fast dom är förstora för honom!
Han kan ju fortfarande ha vissa kläder i stl. 68 och en massa kläder i stl. 74...
Men känns lite onödigt att köpa massa sånna storlekar när han ändå kommer växa ur dom snart!
Sen är det ju så olika från affär till affär, vissa är jättesmå i storlekarna medans vissa är jättestora!
Som kappahl är jättestora i sina storlekar! :)

Aja, nog om det!

TACK ÄN EN GÅNG FÖR DESSA UNDERBART FINA SAKER VI FICK!
BAMSEKRAM TILL ER, NI ÄR HELT UNDERBARA!


Nu, ska jag gå ut och börja förbereda middagen idag som består av pommes, fläskfilé, beanesås!
Smarrigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0