Storhandling m.m...

Puuuuha, nu har jag precis kommit hem! :)
Har vart iväg till Balanze och fixat en massa där... så nu ska jag börja träna! :)
Dom var så grymt trevliga också ett stort + för dom! :)
Får personlig tränare och allt, fy fan så skönt...
Massage, relaxum, solarium, bastu allt fanns där! :)
Det ända man får boka är massage och betala för solarium annars ingår ALLT, och bästa är att Liam kan gå med mig och sitta och leka i ett lekrum med barnflickorna... så jävla härligt!
Det kostar iofs. en del att träna på Balanze men sen får man tänka på allt som ingår i priset! :)
Jag fick ganska billigt ändå, behövde inte betala inskrivningsavgiften på 779:-, jag tecknade avtal med Balanze i 36 månader och får betala 449:- i månaden (autogiro).
Blir jag sjuk, gravid eller någonting så kan jag frysa mitt medlemskap och börja när jag är frisk igen... mycket bra att inte förlora en massa pengar
om man nu skulle bli det! :)
Likaså om träningen inte är min sak (vilket jag verkligen kommer älska så kommer inte va nån risk) eller flyttar här ifrån så kan jag överlåta mitt
träningskort till någon annan
! :)

Jag fick också 3 månaders GRATIS träning... på detta sparar jag över 2000:- hääärligt häääärligt! :)

Men nu jäklar ska det tränas! :)
Jag är sååååå glad idag...
Nu på tisdag den 28.e September ska jag ner till Balanze och träffa personliga tränaren, ska bli kul men samtidigt är det väldigt pirrigt! :)
HaHa



Efter vi vart på Balanze åkte vi iväg till Willys, Coopen och Jysk och storhandlade!
Så nu har vi både full frys & kyl, känns riktigt skönt!
Jysk var jag inne och beställde en resårbotten till Liam´s racer säng ram + att jag köpte Bamse bäddsetet till honom! :)

Idag testade jag också att köpa Libero stl. 6 i blöjor, ska se hur dom sitter på lillfisen!
Stl.5 sitter väldigt bra på honom fortfarande, men ja.. alltid bra att testa! HaHa

Så har min dag sett ut hittills! :)

Nu blir det nog bara lugnt och mysa med familjen, ska även sova tidigt idag då jag ska upp imorgon bitti och fixa både mig & Liam för att dra iväg till Södertälje och möta upp Linn & sötis Noe... sen bär det av till IKEA! :)
Efter det blir det gott käk här hemma!
Kommer bli en toppen Lördag! :)

1. Nu kan Liam kladda, måla och göra precis vad han vill för nu är han skyddad! :)

2. Små askar med olika smaker i... russin/aprikos, russin/äpple och så va de nå mer! :)

3. Ny vällingflaska, fin blå färg! :)

4. Bamse bäddsetet! :)


Mitt älskade träningskort! :)



Kommentarer
Nilsolivia

I love guest books, keep up the good work!

2011-07-12 @ 10:17:09
URL: http://nilsolivia.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0