Skulle va skönt att sova...

Idag känner jag mig helt DÖD, känns som jag skulle kunna lägga mig och sova i 100 år typ! :)


Jag klädde på mig och lillfisen varma kläder och gick ut en sväng, men blåser världens storm här så va inte ens skönt att va ute så de vart att vi gick in igen efter ca 30 min.


Just nu sitter jag här och tänker: Fan hur ska jag orka med mitt första träningspass som är på Balanze ikväll! :S

Ska va där kl. 19.30, sjuk tid... men ska träffa personliga tränaren och så träna lite!

Anki & Liam kommer följa med mig, för Liam vägrar släppa mig ur siktet...

Han ska va nära mig hela tiden och jag får inte gå någon stans då blir han jätteledsen och gapar och skriker.

Sötnosen!

Nääää, fy känns som jag inte kommer palla med träningen idag! HaHa

Så kan det gå, bara gilla läget och köra på! :)

Känns alltid skönt när det är klart...


Jag är huuuuuuungrig, så nu ska jag fixa iordning Spagetti & Köttfärssås! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0