Skiiiit...

Jag tänkte komma iväg med bussen tidigare idag för att träna, men tror ni inte ja missade den! HaHa
Eller missa gjorde jag inte för det stod en buss som sedan åkte iväg, så jag tänkte jag går väl åt andra hållet hemmåt igen då... SUCK!
Då kom bussen som skulle gå 07.51 men den åkte precis när jag kom runt hörna och orka springa och stanna den!
Så blir att vänta på att ta 8.19 bussen som igår...
Inte så stor skillnad men ändå! :)

Så nu sitter jag här med en drick yoghurt så jag får någonting i magen...

Åhh idag är det Torsdag och sista dagen på veckan storälsk jobbar!
Ska bli skönt att ha hela familjen samlad! :)

Hoppas även på att Jysk ringer idag om sängen så vi kan hämta hem den...
Ska bli såååå skönt att få sova i en vanlig säng igen! :)

Nä, nu ska jag klä på mig igen så jag inte missa denna bussen också!
Skönt med morgon träning! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0