Så himla skönt!

Sista dagen på denna veckan som storälsk jobbar!
Ska bli så skönt att ha han hemma i 2 hela dagar, fast imorgon (Fredag) ska jag troligen åka med min käre mor till vetrinären i Västerås med en av hennes katter!
Hoppas dom hittar vad som är felet med kissemissen...
Katten (Shira) har ju vart hos vetrinären i Södertälje, och där konstaterade dom att hon hade lunginflamation...
Hon fick stanna där över natten sen fick hon komma hem, visst hon vart bättre men efter 1 vecka vart det bara värre och värre så då vart det remiss till Strömsholm (djursjukhuset i Västerås) för dom ska tydligen va bra på detta...
Minns inte allt vad mamma sa men dit ska hon iaf.



Lilleman och jag har nästan precis kommit in, gick ut till lekparken ett tag...
Men jag lessna, är så himla trött så då bestämde jag mig för att vi skulle ta och cykla en sväng.
Och det var riktigt skönt, vi cyklade ner till fåren fast dom var flyttade till andra hagen som är 10 gånger större så vi såg aldrig fåren på nära håll och kunde mata dom! :S
Lite tråkigt, för Liam ville verkligen klappa och mata dom...
Var dä, dä dä dä och peka på fåren hela tiden och det betyder där! :)
Han såg ju fåren på jättelångt avstånd och ville bara närmre!

Sen när vi kom hem så satte vi oss i klimpens rum och lekte lite granna med klossar och duplo!
Och strax är det dags att göra iordning lite middag...
Kvällen kommer enbart bestå av mys och bus inne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0