Riktigt skönt...

Det var grymt skönt att komma ner och träna på morgonen, körde igenom mitt träningsschema sen körde jag även 20 min på crosstrainer...
Man kan säga att jag var helt sluuuut, men grymt skönt efteråt.
Jag ska nog åka ner imorgon igen, sen nästa vecka tänkte jag börja köra på Måndagar, Onsdagar & Fredagar...
Det är iaf. 3 ggr i veckan! :)
Hejja mig! HaHa


Så skönt att va där på mornarna då det nästan inte är nå folk där, men kom ju folk titt som tätt och i slutet var det nästan fullt! HaHa
Ganska kul, för det var både unga, medelålders och gamla som träna! :)

Nu ska jag gå ut och käka lite lunch, blir rostbiff m. potatissallad & sallad!

Tjiiiing!


Kommentarer
DIANABIEBER

sv: okej va bra! själv mår jag sådär, har jätte ont i min rygg. :(

2010-09-29 @ 15:25:02
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0