Politik - Vann rätt parti?!

Nej det tycker jag absolut inte att det var rätt parti som vann!
Men dom lär väl bli drabbade någon gång också och behöver va sjukskrivna en längre tid m.m!
Likaså att SD kom in i riksdagen... det är både bra & dåligt enligt mig själv!
Inget annat parti vågar ju ta tag i hur Sverige ser ut idag!
Gör dom det så blir dom påhoppade som rasister m.m så dom vågar inte!
Däremot var det en politiker på tv igår som erkände att dom borde ha gjort någonting åt detta för redan 30 år sedan, men varför tog dom inte tag i sakerna redan då???
Jo, för nämnde dom någonting så vart dom påhoppade som rasister så dom vågade inte göra någonting mer!!!
SD däremot vågar säga sina åsikter och göra någonting åt det, det är det ända partiet som vågar!
Men hade gärna sett att det var RÖDGRÖNA partiet som vann... nä URK för Alliansen i 4 år till!!!

Nu har SD kommit in i riksdagen och dom andra partierna mobbar ner dom totalt...
Vad är de för förebilder???
Svenskarna har gjort sitt val och rösat in dom så låt dom då få vara där och inte börja med ren mobbning!
Lägg det bakom er istället för att hålla på!
Inte går jag och spottar och fräser och blir hatisk om jag skulle möta rasister på gatan!
ALLA HAR RÄTT TILL SIN ÅSIKT, så enkelt är det!
SD har både positiva & även mycket negativa saker att komma med!


Det är vad jag tycker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0