Överraskning med posten!

Idag kom det 2 st kuvert i posten till mig! :)
Ett var från Linn & Noe & Ett från Carro och familj!
Tack så himla mycket...

Av Linn & Noe så va det ett jättefint kort + 8 st trisslotter...
Och av Carro me familj va det ett suerfint och härligt kort!

Jag var ju naturligtvis tvungen att skrapa lotterna och vann gjorde jag också!
På hela 2 lotter! :)
Men man skulle ju önska att summan skulle va mycket högre! :)
Vann 25:- * 2 på ena och den andra 25:- :)
Fast det är ju pengar det också! HaHa

Så dum som ja va så tog jag ju inte kort på det, aja bra att va efterklok! HaHa
Men nu har jag iaf. tagit kort på det fast jag redan skrapat dom! HaHa

I helgen ska jag iaf. åka till Södertälje där Linn & gull Noe hämtar upp mig och lillfisen sen bär det av vidare till IKEA i Kungenskurva! :)
När vi vart där så blir det att åka hem hit och käka! :)
Vad det blir vet jag inte ännu, men nå gott iaf.!


Väntar på att lillfisen ska vakna, han har sovit sen 11 så han verkar va trötter idag!
Hoppas han vaknar snart så han kan få lite lunch i magen!

Hoppas ni får en bra Torsdag!

Här kommer bilderna! :)

 

 

 

Jag fick ju som sagt INTE bara blomman av mamma & pappa! :)

Fick även pengar, underkläder och lite annat!

Våran lilla charmknutte fick också lite saker, dels blöjor,

pengar att stoppa i sin sparbössa, bil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0