Omgjort i lillfisens rum...

Idag gjorde storälsk & jag iordning lillfisens rum lite granna...
Dels häktade vi bort dörren till rummet, är så less på den för man kan inte ha sängen som jag ville ha den från början om dörren är kvar!
Rummet är som sagt helt PUCKAT byggt...
Men sen dörren kom bort vart rummet mycket större & bättre! :)

Vi ska hänga upp ett fint drapperi där, eller så syr jag nå fint i nå gulligt tyg och hänger upp! :)
Så är det bara dra för där så blir det lite dämpning på ljud när lillfisen sover! :)


Och Liam är i rummet hela tiden och leker med sina saker, så jag ska också gå in dit och bara ta det lugnt ett tag innan det är dags att åka ner till gymmet! :)


Kommentarer
Katherine1445

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-06-09 @ 08:23:14
URL: http://katherine1445.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0