Nyvaken & glad liten prins! ♥

Liam sov lite middag i våran säng medans jag satt och höll på med datorn!
Han sov i 40 minuter sen var han hur pigg och glad som helst...
La mig i sängen tillsammans med guldklimpen och busade lite, så underbart att höra hans skratt när man busar.
Han kiknar nästan av skratt, det värmer i mammahjärtat!

Våran lilla solstråle!

(klicka för större bilder)

 

Nu sitter sötnosen i sin fotölj och dricker vatten och äter äppelbitar! :)

Vi väntar på att storälsk ska komma hem, vilket han gör alldeles strax...

Blir nog en tripp ut i det underbara 1.a September vädret, solen lyser och det är så himla skönt ute fast det är lite kyligt!

Nu är verkligen hösten här, jag klagar inte för jag har ALLTID älskat hösten!

Vår, sommar, höst och vinter... jag kan inte klaga på någon av årstiderna, alla har någonting härligt att ge! :)

 



Kommentarer
Ilyashedvig

Very informative...God Bless

2011-05-13 @ 08:55:32
URL: http://ilyashedvig.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0