Ny pyjamas till lillfisen!

När vi ändå var nere på stan idag så gick vi in på Lindex och kollade runt lite granna! :)
Hittade en sån söt pyjamas till lillfisen! :)
Han har ju så dåligt med pyjamaser, och speciellt med pyjamaser som är byxor & en tröja så vi köpte ju självklart denna!

Passade även på att köpa hårfärgningsmedel till mig själv, jag stod mellan valet och kvalet om jag skulle fortsätta va blondi eller om jag skulle ändra till brunaktig...
Men jag är blondin från grunden så jag kan lika gärna va det ett tag till! :)
Va så himla många år sedan som jag hade min egna hårfärg så minns knappt hur den såg ut...
Vet bara att jag var väldigt blond från liten och tills jag färgade mitt hår svart för första gången! HaHa



Kommentarer
Linuseira

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-21 @ 10:57:29
URL: http://linuseira.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0