Mys! ♥

Haft en helt underbar dag tillsammans med bästa Linn & sötnosen Noe!
Barnen har lekt och vi har fikat och pratat en massa! :)
Åkte även iväg och handlade lite granna och nu har Linn & Noe precis åkt hem!

Vi åkte även och hämtade ut mitt paket som kom idag...
Zumba som jag skickade efter här om dagen, så nu blir det dans här hemma...
Ska ta tag i träningen nu... så enkelt är det! :)

Ikväll
blir det en riktig myskväll med mina 2 älsklingar...

Blir att titta på någon barnfilm tillsammans med lillfisen och äta lite fredagsgotta! :)
Det blir nog att poppa lite popcorn och ha det allmänt mysigt!

Imorgon kommer ju Maria & Donny hit, även det ska bli supermysigt!

Jag ska ta och gå ut och fixa iordning lite mat, blir faktiskt stuvade makaroner & köttbullar idag! HaHa
Snabbt gott & enkelt...
Fast jag är mer för korv än köttbullar, men vet att både storälsk & lillfisen älskar köttbullar...
Och vi kan ju inte äta hur mycket korv som helst fast lillfisen är tokig i det! :)

Hoppas ni får en underbar Fredagkväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0