Måndag - Ny vecka med nya möjligheter!

Vad händer idag då!?! Inte den blekaste aning faktiskt!
Jag funderar på om lillfisen & jag ska ta och åka in till E-tuna en sväng!
Ska höra med Maria vad hon ska hitta på idag, känner för att göra någonting och inte bara sitta hemma!
Fast vädret är inte det roligaste, kallt, grått och ser ut att bli regn idag!
Men vad gör det egentligen? HaHa
Finns regnskydd, regnkläder, gummistövlar till lillfisen och paraply till mig! :)

Nä, men skulle va kul att hitta på någonting!
Vi får se hur det blir! :)


Jaha, så vart det Alliansen i 4 år till... skitparti säger jag bara...
Det är min åsikt!
Får se hur det blir nu, bara stå ut!!! :)

Nog om detta... nu ska jag gå ut och morronmysa med min lilla prins!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0