Lördag!

Idag är jag såååååååå trött... :)
Storälsk och jag hade en riktig myskväll igår, kollade på film, käkade gott och bara hade det allmänt mys!
Lilleman kom in till oss kl 5 imorse och ville komma upp till oss i sängen!
Det är så OTROLIGT skönt att han somnar i sin egna säng sen går han in till oss när han vaknar om han nu inte somnar om vilket han brukar göra! :)
Måste iaf. säga att det är superskönt att slippa kliva upp för att hämta honom!
Vi somnade iallafall om tills klockan var 7:45 då var lilleman pigg och glad, vi var så trötta så jag märkte inte ens att han klättrade ner från våran säng! :)
Men vaknade iaf. till när han var på golvet och snackade på som bara den så vi skulle vakna, så det var bara att kliva upp! :)

Men jag är SÅÅÅÅ TRÖTT idag!

Vet inte vad vi ska hitta på, vädret är kanon här, solen är framme så blir nog att gå ut!
Så kanske man kan bli lika pigg som klimpen är! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0