Kvällsbad + Välling + Nattning!

Så har lillfisen min fått bada kvällsbad och nu sitter han i sin lilla fotölj och dricker sin kvällsvälling!
Sen är det dax för nattningen! :)
Idag funderar jag på om jag ska lägga mig med lillfisen i hans säng och läsa en saga, han är iofs inte mycket för att ligga och lyssna när man läser utan han ska ha boken själv att titta och peka i! :)
Men det funkar ju bra det också!

Så himla mysigt att kunna ligga bredvid och bara mysa, läsa en bok, kramas för att sen säga Godnatt!

När lillfisen somnat ska jag ta en liten stund för mig själv, lägga in lite bilder på bloggen och självklart ta min nya mama tidning + kexchoklad och lägga mig och läsa lite! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0