Kväller...

Har setat och pillat med lite bilder i PS som jag har tagit på klimpen idag när han åt! HaHa
Så skönt att jag orkade hålla mig vaken när jag låg i klimpens säng och läste saga, fast jag är hur seg som helst...
Liam somnade iaf. vid 19.30! :)
Ska bara skriva klart detta inlägget och lägga upp ett till inlägg med bilder sen tänker nog jag lägga mig och kolla på dumburken och vänta på att storälsk ska komma hem...
Skönt att han är ledig i 2 dagar nu!




Imorgon kommer mina 2 favoriter hit, nämligen bästa Linn & lilla Noe!

Kommer bli supermysigt...
Liam kommer bli så glad då hans bästa kompis kommer! :)




Nä, jag orkar faktiskt inte blogga så mycket mer... känns som jag kommer somna när som...
Så jag går ut och lägger mig och kollar på Idol istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0