Just nu...

Igår fixade jag som sagt Liam´s säng...
Tog bort mdf skivan som madrassen annars ligger på och la ner en av våra 90*200 säng...
Var ju bara meningen att jag skulle testa egentligen och se hur det vart, men sen orkade jag bara inte fixa med alla plankor som skulle skruvas tillbaks och mdf skivan m.m
Så sängen fick ligga kvar där... men Liam klagar inte...
Tror han tycker det är skönare att ligga på det där än en hård mdf skiva + en madrass!
Nu ligger han iaf. på en säng + en tjock madrass så det är ju mjukt och skönt! :)
Bytte även hans täcke och kuddar idag, innan hade han ju bara täcket och kuddarna han hade i spjälsängen...
Men nu har han ett helt vanligt härligt täcke + kudde! :)

Men vi ska åka iväg och köpa en ny säng som ska läggas ner i Liam´s racersäng så vi kan sova i en riktig säng snart igen! :)

Fast jag måste ju erkänna att det är riktigt skönt att ligga på golven på en tjock stor (180) madrass som vi i vanliga fall har på våran säng! :)

Och skönt att ligga riktigt skönt och kolla på tv´n eller spela x-box! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0