Hmm...

Jag som skulle lägga mig och glo på dumburken och försöka sova! :)
Men icke sa nicke, jag fastnade visst på msn med Linn...
Har man roligt så har man! :)
Så nu kan jag lika gärna va vaken till storälsk
kommer hem strax efter 00...
Har iaf. piggnat till, så sova lär jag inte kunna göra nu! :)

Blir nog en riktigt härlig och mysig dag imorgon med bästa Linn och älskade söta lilla Noe...


Jag har inte nå vettigt att skriva just nu... så jag ska nog ändå gå och kolla på tv´n tills älsk kommer hem!

Kan skriva detta... antingen är det jag som är så lättroad och tycker allt är kul eller så är de nå annat som spökar! HaHa
Får skylla på att jag är blondin
... inte för att jag är dum men för jag tycker det mesta är kul! :)


Gå in på Google och välj "kartor". Tryck på "vägbeskrivning". Skriv "Tokyo" i A och "New York" i B. Tryck "hämta vägbeskrivning". Scrolla ner till punkt 21 i vägbeskrivningen....!

HAHAHA Så sjukt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0