Hemma igen...

Nu har vi precis kommit hem, känns riktigt bra att Shira har blivit mycket bättre!
Och tur det inte var canser eller någonting som det såg ut att det kunde vara!
Vetrinären tror mer på en lunginflamation för "molnet" som var i kroppen för 3 veckor sedan har nu nästan helt försvunnit, är enbart lite kvar!
Fick ta massa röntgenbilder från alla olika håll och att hålla i Shira var inte det lättaste! :)
Men efter mycket om och men när vi fick första bilden så gick dom andra bilderna mycket bättre!
Hoppas bara att hon ska bli frisk nu, men blir hon sämre så ska mamma ringa dit direkt...
Annars har dom en telefon tid om 3 veckor för att se hur hon mår osv.

Nä, nu ska jag börja förbereda dagens middag som blir Flygande Jacob, här är receptet!
Riktigt smaskens!
Så nu har jag fixat iordning kyckling fileérna, marinerat och in i ugnen! :)
Bara vänta 1 timme tills de är klara så jag kan börja göra resten!

Underbart att det är Fredag idag, jag är ovanligt pigg för att ha vart uppe tidigt! :)
Blir en massa mys med min älskade familj idag och imorgon!

Skönt att ha storälsk hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0