Godmorgon!

Här är man uppe med tuppen alldeles själv! :)
Kan inte alls sova, men jag vaknade pigg & glad iaf.

Jag ska ta och försöka äta lite frulle alldeles strax sen fixa iordning mig för att dra ner till gymmet och köra lite pass!
Känns så skönt att ha kommit igång, och skönt att träna på mornarna då det inte är en MASSA folk där! :)
Annars kan man få vänta på att få maskinerna man ska ha! :)
Och bäst av allt så är ju storälsk hemma så han tar ju lillfisen...
Men visst skulle det va skönt att även åka och träna på kvällen, då har jag ju Anki som tar Liam! :)
Eller så får han följa med mig till gymmet och leka i lekrummet när dom har "barnflickan" där! :)

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
DIANABIEBER

godmorgon! hur mår du idag då?:)

2010-09-29 @ 07:47:29
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0