Godmorgon världen...

Huua vad trött jag är, har setat och försökt piggna till ett bra tag nu men det verkar inte funka! :)
Måste va det tråkiga, gråa och trista vädret som gör en så trött...
Liam tyckte att mamma skulle ta och gå upp strax innan 7 imorse, så det var bara att se glad ut och kliva upp!
Fick iaf. lite sovmorgon än att kliva upp strax efter 5-6! :)
Men man får skylla sig själv när man går och lägger sig sent! HaHa

Idag vet jag inte vad som händer, vet bara att jag ska göra iordning makaronilåda till lunch! :)
Så ska ta och dra iväg och handla hem lök och sen ska jag även passa på att köpa hem mer köttfärs!
Får passa på när det är billigt...
Perfekt med köttfärs, man kan göra så grymt mycket med det!

Äntligen sista dagen på denna veckan som storälsk jobbar!
Ska bli så skönt, i helgen blir det nog att vi går ut och äter! :)
Thomas firar ju mig då, så ska bli riktigt mysigt!

Hoppas ni får en toppen Torsdag!


Kommentarer
lucke

Godmorgon! Vad göres? :)

2010-09-23 @ 08:40:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Jenny

Har du provat o göra potatisgratäng med kryddad köttfärs i mitten? (man steker o kryddar köttfärsen först)Man lägger ett lager potatis, lite lök, möjligtvis riven vitlök sen köttfärs osen potatis igen oså självklart grädde o skjuts in i ugnen ;)

2010-09-23 @ 12:27:28
URL: http://jenny84.blogg.se/
Mikabettina

Thanks for the info!

2011-04-17 @ 17:36:33
URL: http://mikabettina.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0