Godmorgon Världen! ♥

Här hemma bestämde sig Liam för att komma till oss vid 04.30 imorse, snacka om att jag var död! HaHa

Han fick en flaska välling och somnade om en stund, men han skulle upp igen strax efter halv 7 och busa imorse! :)

Ibland känner man bara att man skulle vilja sova vidare, sova en hel dag men det är ju någonting man INTE kan när man har smått! :)

Fast nu är jag pigg och glad efter att ha vart vaken i lite mer än 1 timme! :)


Åhh, idag kommer Maria & Donny hit... ska bli så mysigt, fika & snacka en massa skit! :)

Alltid roligt att träffa dom...


Jag funderar på om jag ska ta och gå ut och fixa & dona lite i köket för att sen väcka storälsk så jag kan lägga mig i ett härligt och varmt bad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0