Godmorgon världen...

Har inte blitt mycket sömn inatt, har sovit helatimme! :)
Men nu är jag redo för en heldag i Västerås tillsammans med min käre mor!

Hoppas bara dom kan fixa till kissemissen så hon kommer må bättre!

När klockan ringde kl. 06 imorse så trodde jag att jag skulle döööö, jag orkade verkligen inte gå upp! :)
Men 6.15 ringde den igen så då var det bara att pallra upp och hoppa in i duschen, man kände sig som rena zombin! :)
Men nu är man en helt ny människa igen! :)

Även lillklimpen vaknade precis 06.50, så blir att väcka storälsk om en liten stund!
Han har inte heller sovit mycket inatt, somnade vid 5 imorse...
Storälsk och lillfisen
får ju vara hemma och hitta på någonting idag.
Känns riktigt skönt att åka iväg och bara vara ensam med min mor!


Nä... ska fixa det sista innan jag ska dra iväg, måste klä på mig och så tänkte jag fixa iordning några mackor att ta med...
Pallar verkligen inte käka frulle denna tiden på morgonen! HaHa
Mamma kommer väl när som helst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0