Fy faaan...


Vilken jävla träningsvärk jag har i både ben & armar! :)

Nu känns det att man har kommit igång, så ska bli skönt att få vila upp sig tills på Måndag då jag börjar köra 3 dagar i veckan!
Måndagar, Onsdagar & Fredagar! :)
Känns riktigt skönt detta!


Idag körde jag genom mitt träningsschema + att jag satt på roddmaskin 20 minuter, sprang på löpband 10 minuter och crosstrainer 15 minuter...
Jag pallade inte mer! HaHa

Mitt träningsschema tar ganska mycket på krafterna, lyfter vikter, tränar vader, ben, rygg, armar, bröst, biceps, triceps! :)
Jag gör alla övningar 3*10, asså lyfter vikterna 10 gånger sen vila en liten stund sen kör igen...
Så håller jag på 3 ggr! :)
Men är så jävla skönt!

Är glad att jag tog tag i att gå ner till gymmet och börja där! :)

Men som sagt efter idag så kan jag knappast gå! HaHa
Gör så jävla ont på baksidan av låren och armarna! :)

Efter träningen tog jag mig en hääärlig dusch där + att jag satte mig i bastun ett tag! :)
Älskar bastu, det skönaste som finns nästan!

Jag ska även börja simma, eller simma & simma...
Anki & jag har bestämt att vi ska bada någon gång i veckan så Liam kan få följa med och bada också! :)
Så får se när det blir av!

Nu ska jag gå ut och fixa iordning pannkakssmeten så den får stå framme ett tag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0