Fredagsmys! ♥

Idag kommer mamma/mormor & pappa/morfar hit på middag! :)
Ska bli mycket trevligt, och Liam kommer bli superduperglad att få busa med mormor & morfar igen!

Vi ska fixa iordning fläskfilé, potatisgratäng, sallad med fetaost, beanesås...
Kommer bli mumma!

Däremot har jag en pigg liten son här hemma som vägrar sova middag, så får se när han vill sova!
Hoppas han vill sova lite innan mormor & morfar kommer, så han orkar busa med dom!

Har även dammsugit, skurat golven, plockat och donat och nu är det bara lite småplock som ska bort!
Jag har även en maskin med tvätt igång, så när den är klar ska jag hänga upp den.

Ikväll blir det Fredagsmys med storälsk! 
Ska fixa iordning en ostbricka och bara mysa! ♥


Ska ta och lägga mig på sängen och gosa lite med klimpen så kanske han somnar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0