Ändrade planer...

Blir inte att lillfisen & jag åker in till E-tuna idag...
Vi får ta det någon annan dag, är så mycket denna veckan också.
Dels så fyller jag år på Onsdag (22.a Sep) så har en del att fixa innan det eftersom det kommer komma folk hela helgen!
Skönt att ha bakningen av kanelbullar, syltkakor och kärleksmums klart,
bara ta fram! :)
Så det bli att lillfisen, storälsk & jag cyklar ner på stan nu och handlar hem lite som fattas till veckans matsedel!
Ska även köpa hem lite ingredienser så jag kan baka en tårta tills på Onsdag! :)
Blir bara nån enkel jordgubbsårta eller nå, tänkte först om jag skulle göra en smörgåstårta men det orkar jag inte!
Men funderar på att baka en smörgåstårta till helgen, men det återstår att se! :)
Blir bara en enkel tårta på Onsdag eftersom det bara är jag, lillfisen & storälsk som kommer att äta av den...

Åhh vad jag längtar tills den 2.a Lördagen i Oktober (9.e Okt) då det är marknad här!
Finns så mycket jag vill köpa på just denna marknaden! :)

Nu har storälsk gjort sig klar så nu ska vi ta och cykla ner på stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0