2010-09-26

Natten har vart helt toppen, lillfisen har sovit som en gud och imorse tyckte han att jag skulle gå upp vid 6.30 och då har han ändå sovit från 18.15 igår kväll! :)

Han var så trött vår lilla prins...


Idag vet jag inte riktigt till 100% vad som händer, men jag har lite funderingar på att ta lillfisen & dra in till Eskilstuna för att kolla efter skor till honom.

Men vi får se hur det blir, skulle även behöva köpa vantar då det verkligen är höst ute nu och han blir iskall om sina små händer om han ska va ute! :)


Det är så mycket som vi måste köpa nu, antingen skickar vi efter overall eller så blir det att vi åker iväg och kollar! :)
Finns en del som jag tycker är väldigt fina och bra.. och till ett bra pris! :)
Vill gärna inte slänga ut över 800:- som vissa kostar för han ska kunna ha den några gånger, han växer ju så det knakar just nu! :)


Måste även skaffa nya regnkläder till fisen, men ska kolla efter allvädersbyxor som man drar över kläderna han har på sig! :)

Ångrar att jag inte köpte ett par igår på Stadion i Skärholmen Centrum, Linn köpte ett par till Noe och dom verkar va kanon!

Aja, det kommer fler chanser... HaHa

Nu blir det att köpa höst/vinterkläder till fisen iaf.


Nä, nu ska jag ta mig ett härligt bad medans lillfisen ligger och gosar med papsen!



Kommentarer
Beatrice ♥

Vad skönt när dem sover hela nätterna sådär! :)

2010-09-26 @ 09:31:31
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0