1.a träningen på Balanze!

Jag måste säga att det var grymt kul samtidigt som de va så skönt efteråt...
Visst det var tungt, men är man ganska otränad så är man! HaHa
Men nu ska det bli ändring på det, fast får ju ta det ganska lungt och inte ta i för mycket! :)
Sen får man se hur länge jag kommer kunna hålla på, men det återstår att se...
Nu börjar verkligen livet ta en STOR vändning, häääärligt!

Hon som var med mig idag var så himla gullig, en underbar tjej... busade massa med Liam och snacka som bara den! :)
Det gillar jag...
Och hon vet nu också allt om mitt liv typ, vad jag gått igenom och vad jag går igenom just nu och hon va supergullig! :)
Hon kommer ju följa min resa genom träningen och det känns väldigt tryggt & skönt!

Jag ska nog ta och åka ner imorgon bitti och köra mitt träningsschema som jag fick idag! :)
Tränar hellre på mornarna då älskling är hemma och kan ta Liam, då har man det gjort för dagen!
Sen är det väldigt mycket folk på eftermiddagen/kvällen så man kan få vänta på maskiner om man ska ha just den!
Sen får jag se hur många ggr i veckan jag kommer träna, men jag har sagt till mig själv att 3 ggr i veckan skulle jag vilja hålla på... så ett tag ska jag försöka med det!
Men måste lära mig och lyssna på min kropp när den säger ifrån...

Aja, nog om det...
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv ett tag för att sedan somna! (Hoppas jag)
Vart rätt pigg efter denna träningsgenomgång vi hade idag! HaHa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0