Wohoo...

Har vunnit alla autioner som jag budat på idag, känner mig riktigt nöjd! :)
Både skor, vinterkläder, fodrade regnkläder, klädpaket, och en del annat!
Känns riktigt bra.
Kommer passa perfekt till dagis, och imorgon ska jag åka ner på stan när lillhjärtat har lämnats på dagis för att köpa lite byxor, tröjor m.m!
Får även se om Anki & jag kommer åka iväg, men det återstår att se! :)

Lilleman somnade strax efter 19 för natten, sov gott min älskade skatt!

Nu ska jag lägga mig framför tv´n och kolla på Ensam mamma söker sen blir det att lägga sig i sängen och glo på film! :)
Ska ta och fixa iordning några smörgåsrån med ost på! :)
Och vänta på att älsk ska komma hem (men han kommer inte förns efter 00!)
Tycker veckorna & helgerna går så fruktansvärt fort nu...
Och snart är det den 1.a November och vi ska iväg till MVC! :)

Nä, avslutar här... hoppas ni får en bra Söndag kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0