Tidsfördriv...

Tidsfördriv för mig -

kopiera och lägg in på era bloggar om ni vill! :)


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Nikebyxor, linne, underkläder & en tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: svarta nike skor
Favoritfärg på kläder: svart/vitt/rosa!

Senaste person som
Sov i din säng:
Thomas
Du pratade med: Thomas
Du delade en drink med: Det var länge sen!
Du gick på bio med: Var nog med Linn! :)
Du gick på stan med: Linn!
Skällde på dig: Ingen har skällt på mig på länge! :)


Senaste
Låt du hörde:
Rasmus Seebach - Natteravn
Film du såg: 2½ men dvdérna
Mat du åt: Lasagne
Kram: Liam
Puss: Thomas
Fest: Va länge sedan!
Känslan: Lycka
Ilska: -
Resa: Åland med älsk & min familj!

Glädje: Min underbara lilla familj!
Dröm: Minns inte!
Boken du läste: Pojken som kallades det!
Personen du träffade: Linn!
Personen du pratade i telefon med: Thomas!
Personen du fick sms av: Carro
Gången du åt en 7-eleven korv: Har ej ätit en 7-eleven korv!
Gången du var utomhus: 30 min sen
Gången du sov: Idag på dagen!
Saken du köpte: Mat på Coopen!

Om dig

Namn: Christina Eva Elisabet Kärrström
Ålder: 27, föddes den 22.a September 1983
Längd: 165
Civilstatus: Förlovad med världens underbaraste Thomas!

Smeknamn: Stina, Stinta
Syskon: Marita, Nina, Madde & Peter
Sysselsättning: Mammaledig!
Bra egenskaper: Fråga mina vänner :P
Dåliga egenskaper: se ovan
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0