Testa overall & skor!

Jag är så himla nöjd med både vinterskorna som jag köpte i veckan och overallen jag köpte idag till lillfisen! :)
Var ju bara TVUNGEN att TESTA overallen + vinterskorna! :)
Passa så himla bra, var inte alls så förstort som jag trodde det skulle vara!
Däremot är overallen lite lång men han kunde gå i den och skorna stoppade så den inte ramlade under fötterna!
Men skulle de va nå problem så finns det som sagt symaskin & tråd så man kan ju alltid sy upp overallen då! :)
Tur man är lite händig! HaHa

Men det ska inte behövas.. tycker den passa perfekt annars och jag är så nöjd över den!
Tycker den är fiiin! :)
Det bästa av allt är att det är reflexer precis överallt på overallen så man ser ju vart han är någonstans! :)

Mamma´s lilla hjärta är fortfarande dunderförkyld! :(
Sötaste!

 

Massa fina spökreflexer på hela overallen! :)



Kommentarer
Josefine Eriksson

fin overall!! MEN du bloggsvar hur blir man medlem där?

2010-10-03 @ 15:31:14
URL: http://josefineeriksson.com
Emma Viklund

Ser ut som samma lika overall som Viggo har efter sin kusin... Har tyckt den ser lång ut, så tagit förgivet att den ska vara förstor, men måste ta fram den imorgon och testa på Viggo så jag vet om han kan ha den :)

2010-10-03 @ 22:59:44
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Johnnyiris

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2012-01-31 @ 08:19:20
URL: http://johnnyiris.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0