Sötnöten...

Liam är så duktig på dagis, vårat lilla charmtroll! :)
Man märker att han verklgen tycker om  dagis, då man frågar om vi ska gå till dagis på morgonen springer han till grinden och blir helt ivrig! :)
Det är så skönt att det är så, så att han inte blir ledsen när man lämnar honom och absolut inte vill släppa en!
Men så är han inte, han blir jätteglad att komma till dagis och börjar leka på en gång! :)

När man hämtar honom så verkar det som han tänker "Men mamma jag vill inte gå hem ännu!" :)
Fast idag stod han vid glasdörren och vart jätteglad & skrattade när han såg att jag kom, sen fick jag världens kram! :)
Sötnosen... det är så skönt inget krongel med att han är ledsen, arg el nå sånt! :)

Nu sitter han och äter lite mellis, en smörgås och några äppelbitar...
Sen blir det nog lite bus, jag ska däremot försöka rensa och städa här hemma...
Har tvättat en del idag när lilleman var på dagis och hängt upp den, sen vart det vila! :)
Men är 1 maskin kvar att kasta in, vill få iordning och rensa en massa saker i Liam´s rum, likaså i garderoberna, vårat sovrum, hyllor m.m!
Finns nog mycket skit man kan kasta el. lägga undan som man aldrig använder! :)

Fredag ska hela familjen åka in till Eskilstuna och shoppa lite, om vi nu hittar någonting!
Lördagen blir nog bara att va hemma och mysa med familjen...
Söndag kommer favorit Linn & älskade lilla Noe hit!
Får se vad vi hittar på! :)

Skulle vilja komma till IKEA och köpa hem en hylla som ska stå nere i hallen som vi kan ha alla vantar, mössor m.m i! :)
En korg/låda till alla i familjen! :)
Har ju en stor hylla här uppe i köket, men blir förstort att ha nere i hallen då vagnen också står där nere! :)
Aja, vi får se hur det blir!
Vi ska iaf. åka iväg och käka någonstans! :)

Nu ska jag kramas & pussas med min lilla prins!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0