Söndag! ♥

Såå skönt att det äntligen är Söndag, men tråkigt att storälsk jobbar men ändå! :)
Är ju bara bra tv program hela kvällen lång som jag ska lägga mig under ett härligt & varmt täcke och mysa framför hela kvällen! :)
Blir nog nå gotta också! HaHa

Jag vart så grymt sugen på Arboga leverpastej som man skivar själv så var TVUNGEN att åka och köpa det!
Helt sjukt, jag som inte brukar va så värst sugen på leverpastej annars! :)
Ja en graviditet är mycket skum! HaHa

Likaså imorse så vart jag sååååå sugen på kladdkaka, så jag ställde mig och bakade en! :)
Smarrigt värre!

Nu ska jag ta och mysa & busa en massa med min lilla prins innan Anki & Stefan kommer över och äter kladdkaka med rosa grädde till! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0