Söndag!

Idag har jag haft en supermysig dag tillsammans med min lilla skrutt,
Linn & sötisen Noe
!
Vi drog in till Västerås och shoppade lite granna! :)
Dels åkte vi till IKEA sen kollade vi runt på Stadion, Team Sportia, HM m.m
Käkade gott och hade det allmänt trevligt! :)

IKEA vart det en hylla, 4 lådor, handkräm och duschkräm! :)
Det mesta var som sagt helt slut på IKEA i V-ås, så blir nog att åka till Sthlm hädan efter! :)
Dels är det mycket större och bättre, enligt mig själv och i Sthlm har dom även större utbud!
Men blir väl bättre i V-ås när dom öppnar nya IKEA!
Sen hittade jag även 1 par byxor & 2 linnen till mig själv inne på HM som jag är supernöjda med! :)
Supersköna byxor! :)

Det är vad våran Söndag har bestått av!

När vi kom hem fixade jag iordning hyllan som gick väldigt snabbt att sätta ihop och har fixat nere i hallen där den står!
Ska även fixa in alla vantar, mössor, halsdukar m.m i lådorna men det tar jag imorgon! :)
Är för trött för att hålla på nu ikväll!

Har precis kollat på Ensam Mamma Söker så nu funderar jag på att lägga mig i soffan och slötitta lite på dumburken och vänta in älsk som troligen kommer hem tidigare idag då han ska upp och iväg väldigt tidigt till Örebro Sjukhus imorgon bitti!
Men sen är han leeeedig hela Måndagen! :) Hääärligt!
Själv ska jag till MVC på inskrivning vid 10! :)
Ska bli skönt att ha det gjort och få träffa Annika som vi hade när jag väntade Liam också!
Hur gooo som helst är hon! :)

Liam ska även få följa med mig då han inte går på dagis imorgon, så Anki skulle också med! :)
Då kan dom va inne på Öppna Förskolan och busa sålänge! :)

Hoppas ni haft en lika underbar Söndag som jag har haft, nu blir det att inte soffan!


Kommentarer
Caroline

Vad härligt att gå på inskrivning! Hoppas du mår bättre och så i illamåendet! Saknar er!



Kram kram

2010-11-01 @ 07:54:49
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Catosilja

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:31:33
URL: http://catosilja.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0