Snart...

så kommer Carro & lilla Neo hit!
Ska bli sååå mysigt så! :)

Usch, idag är det kallt *brrr* men solen lyser.
Så jag kan definitivt inte klaga, älskar hösten och det är kanonfint ute! :)

Idag känner jag mig lite bättre med snuvan, men hostningen har dock inte blitt bättre!
Så tror jag skippar träningen hela denna vecka och börjar köra nästa vecka igen!
Bättre att vila och bli frisk än att köra på en massa träning och bli värre!

Nästa vecka är det dock inskolning på dagis hela veckan för vår lillskrutt! :)

Har bakat en kladdkaka idag också eftersom vi får besök! :)
Smarrigt, det är verkligen såååå gott med kladdkaka! HaHa

Nu ska jag göra iordning i köket innan sötisarna kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0