Så fruktansvärt trött...

Jag är sååå himla trött... helt sjukt! :)
Men idag har jag ioaf. gjort det som ja SKULLE göra och det är att göra massa mat och frysa in, ringa viktigt samtal! :)
Fast jag känner inte för att ställa mig och göra iordning käk idag, eller jag är sååå himla sugen på hamburgare el. pizza!
Man ska va glad att det är vääääldigt sällan man blir sugen på skräpmat! :)
Men idag vart jag grymt sugen på det... Man får skylla på vissa saker! :)

Fast vi får se, ska ju ändå fixa käk åt lillfisen...
Vill inte att han ska äta varken pizza eller hamburgare så det blir nog att jag gör iordning dagens middag iaf.
Som ska vara fiskbullar & kokt potatis...
Det är iofs. också väldigt gott så vi får se hur det blir! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0