Puuha, vilken dag!

Drog iväg och tränade imorse, och det känns att jag inte tränat på 3 veckor...
Var helt slut i kroppen! :)
Men skönt att komma igång igen!
Fast idag var jag bara där lite mer än 1 timme, men han med en del iaf! :)

Sen var det ju meningen att jag skulle shoppa lite kläder till lilleman, men jag orkade inte!
Så jag gick bara in och handlade lite grejjer hem som filmjölk, mjölk, smör, frukt m.m!

Anki & jag ska åka iväg och hämta lilleman på dagis alldeles strax sen åker vi ner på stan och handlar lite kläder till lillhjärtat...
Sen drar vi vidare ut till Willys, Coopen & Karlsson, kanske åker förbi ÖB också...
Vi får se!
Måste köpa hem Libero blöjor, hatar verkligen Wilys egna byxblöjor! :)

Hoppas ni får en fortsatt bra Måndag!


Kommentarer
Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu startat en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-en-valfri-troja.html



..kika gärna in o delta i den med =)

2010-10-25 @ 15:57:01
URL: http://uj76.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0