Pissväder...

Kan man säga annat, regnet faller ner från himlen och det är kallt ute...
Usch, om det ändå var sol men kallt! :)
Regnet kunde hålla sig borta!

Hoppas det blir bättre frammåt dagen, skulel va skönt att komma ut och busa lite granna...
Har ju inte regnkläderna hemma, dom är ju på dagis! :S
Så kan det gå!
Men ska nog funka ändå, har ju allvädersbyxorna hemma & en jacka som är vattenavvisande! :)

Väntar också på att en del auktioner på tradera ska bli slutförda! :)
Har vunnit så mycket fina saker, mycket till dagis...
Kanon, och håller även på med en del nu som jag hoppas jag vinner! :)

Vi ska även åka iväg imorgon efter vi hämtat lilleman påd agis och handla lite mysbyxor, tröjor m.m!
Även handla kläder till mig själv som termobyxor med tillhörande jacka!
Hoppas bara jag httar nå jag vill ha! :)

Nu ska jag mysa med min familj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0