Mys Fredag! ♥

Härligt med Fredag och hela familjen samlad!
Idag blir det en riktig mysdag med min lilla familj och lillen i magen!
Härligt med lite bubblor där inne!
Tiden går så fruktansvärt snabbt, tyckte nyss de va vi fick reda på att jag var gravid men det har gått fort!

Måndag ska jag iväg till MVC på kontroll, så ska jag även ta upp lite andra saker som vart så sent när jag väntade Liam!
Dels att jag behöver dricka näringsdrycker, pga. att jag inte får i mig tillräckligt med mat!
Så hoppas dom fixar så jag får det tidigt denna gången! :)
Men det ska nog inte va nå problem...

Åhh, vad jag längtar tills på Söndag då mina 2 favoriter kommer hit & Liam´s bästa kompis! :)
En tripp till ikea och ut och käka, kan inte bli en bättre Söndag!


Igår så åkte vi iväg igen och hämtade ut ett paket som kommit, köpte även lite snygga skålar som man kan ha sallad m.m i! :)
Speciellt idag då vi ska äta tacos! :)
Köpte ju dom mest för att ha när vi äter tacos, men älsk ska åka iväg och köpa 1 till skål idag då jag köpte 1 förlite! :)
Smarrigt värre!

Älsk & lilleman ligger fortfarande och sover, själv är jag uppe med tuppen och är hur pigg som helst! :)
Funderar på vad jag ska hitta på!
Blir nog att lägga sig i soffan och glo på dumburken, men lär inte finnas ett skit att glo på nu! :O

Hoppas ni får en bra Fredag!


Kommentarer
luffi



Hej!



Bara lilla Luffi som kikar in igen, tänkte fråga om du vill vara med i dagens blogg igen!? Kram

sara

va e du i för vecka nu?

2010-10-29 @ 14:53:05
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0