Mycket tankar...

Usch, idag mår jag inte alls bra...
Så mycket tankar & funderingar som snurrar runt i hjärnan just nu!
Likaså med dagis, hur ska det gå, hur kommer Liam trivas osv.
Ändå tror jag han kommer ha det superkul på dagis och leka & busa med de andra barnen! :)
Men ändå är det en skräck att lämna ifrån sig han, jag har i sort sätt aldrig haft barnvakt till honom!
Antingen har det vart endast korta stunder som Anki & Stefan har haft honom om jag dragit iväg och handlat tex.
Visst dom hade honom den dagen jag åkte in och tatuerade mig också men det var max 2 timmar vi var ifrån honom!

Usch, för alla dessa tankar.
Men jag hoppas allt kommer gå bra! :)
Jag får börja tänka positivt, jag kommer behöva ensamtid framöver också och kunna få vila! :)

Jag vill även ut i arbetslivet igen, men det får väl vänta tills denna lilla krabat i magen är ute.
Just nu finns de inte ett jobb här, det är som vanligt...
Men man får som sagt hoppas på det bästa och att det kommer mer jobb osv.
Annars funderar jag på att börja plugga, men till vad?!?!?
Jag har Barn & Fritids utbildningen, men det är ingenting jag har så stort intresse att jobba med...
Så känns som det var helt fel linje för mig!
Livet är inte alltid en dans på rosor!


Nu ska jag gå och mysa med min underbara son!



Kommentarer
madde

Precis så tänkte jag när min son började på förskolan. Sen när han började i skolan i höstas kom, samma känslor tillbaka, tror det är en mammas oro och helt normalt :)



Spanar runt och läser andra föräldrabloggar som använder sig av bloglovin, så kikar in här med.

2010-10-05 @ 16:54:42
URL: http://www.saramadeleine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0