Mamma/mormor & Pappa/morfar!

Idag tar lillhjärtat & jag och åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar! :)
Ska bli väldigt skönt att komma ner dit och Liam som saknar mormor & morfar så mycket...
Han verkligen skiner upp som en sol när han träffar dom! :)
Tänkte ju först åka hem imorgon, men nu när jag ringde mamma/mormor så sa hon att hon har massa andra saker som tex. äppelmos m.m som hon gjort som hon skulle skicka med oss hem! :)
Mamma´s hemmagjorda äppelmos är bara mmmmm! :)
Så nu blir det att storälsk kommer ner imorgon på dagen så kör mamma/mormor hem oss på Lördag! :)
Kanske till och med hinner träffa Linn & lilla Noe när jag är där nere, beror ju på hur hon jobbar!

Men det återstår att se!
Ska ta och packa mina saker som ska med, lillhjärtats är redan klart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0