Känner mig...

lite piggare just nu faktiskt...
Hoppas det håller i sig hela dagen så jag slipper va allmänt trött så kanske jag orkar hålla mig vaken ikväll också! :)
Igår gick jag ju som sagt och la mig tillsammans med lillhjärtat vid 18.30 och vaknade éfter ett tag igen men somnade om nästa på en gång.
Slängde in ett inlägg på bloggen men sen var det sängen igen och vaknade vid 5 imorse när lillhjärtat bestämde sig för att gå upp!
Jag var bra mosad när jag gick upp imorse.
Men vi gick och la oss i sängen igen och gick upp vi 8, var väldigt skönt att få sova!
Fast lika trött var jag när jag gick upp vid 8 tiden.

Gick ut och fixade & donade i köket, diskade och tog fram lasagne från frysen och fixade iordning frulle till lillhjärtat!
Så nu har man faktiskt piggnat till lite granna, men snorigheten och hostan är fortfarande kvar! :S

Jag ska ta och vika + lägga in den rena & torra tvätten och så ska jag kasta in en maskin med tvätt!
Så skönt att ha det gjort, jag ska nog dra fram snabeldraken också och skura golvena.
Får passa på när man känner sig pigg & har lite ork i kroppen!

Men jag ska ta det med min älskade BM när vi ska dit den 1.a November att hon får fixa ut näringsdrycker till mig redan nu!
När jag väntade Liam så vart allt så sent så han bara dricka det i slutet, och det var ju inte så värst bra!
Bättre och bröja med det så tidigt som möjligt eftersom bebisen tar all näring från mig!
Får ju inte behålla någonting, kan nog va därför jag mår som jag gör också!
Så det är lika bra att börja med dryckerna så fort som möjligt!

Aja, så kan det va!

Nu ska jag gå in och väcka storälsk sen börja med lunchen!
Idag blir det enkel lunch bestående av korv med bröd! :)
Sen blir det att sätta fart med tvätten och det jag ska göra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0