Hemma igen! :)

Åhh jag hittade MASSA kläder som jag ville köpa till lillfisen, men kunde ju inte köpa allt på en och samma gång! HaHa
Fast det vart ändå en del kläder som följde med hem, det vart en overall, överdragsbyxor, några tjocka tröjor, både stickade & vanliga med och utan dragkedja! :)
Köpte även ett par ursöta igelkottstofflor... passar perfekt då jag tycker det är så kallt i våran lägenhet!
Fast det är som det ska va, men jag är väldigt frusen av mig så! :)
Fanns hur mycket som helst!

Jag ska försöka ta kort på kläderna senare!
Overallen jag köpte är i stl. 86/92 och ser väääldigt stor ut men fanns ingen mindre storlek...
Hoppas den inte kommer va allt för stor för klimpen när vintern kommer, hellre att den är lite förstor än för liten! :)
Men den får ju inte va jättestor! :)

Aja, jag är supernöjd iaf.

Får åka dit igen så man kan köpa lite mer kläder! :)
Både till mig själv, älsklingen och lillfisen!

När vi åkte hem så var jag bara tvungen att gå in på willys och köpa maränger, chokladsås, vanilglass så vi kan äta det ikväll! :)
Bananer har vi hemma så!

Var så grymt sugen på det igår men orkade inte åka iväg och handla det på kvällen! :)

Blir en riktig myskväll med min lilla familj ikväll! Myyyys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0