Härliga Torsdag! ♥

Sista dagen på denna veckan som älsk jobbar, så skönt! :)
Sen på Söndag jobbar han inte hela dagen eftersom han ska upp halv 5 på morgonen för att åka till Örebro Universitetsjukhus!
Inte skönt att komma hem efter 00 och sen måste kliva upp supertidigt! :)
Men skönt att han får åka med en arbetskamrat till Örebro så han slipper alla jävla byten med tågen! :)
Sen är han ju ledig heeeela Måndagen! Skööönt! :)

Imorgon har vi även tat ledigt för lilleman på dagis, så blir en riktig mysdag med min lilla familj!

Får se vad vi ska hitta på, men blir iaf. tacomys frammåt kvällen!
Var riktigt länge sedan jag åt tacos så är så grymt sugen på det! :)

Jag ska även ta och rensa mer i förrådet idag då lillhjärtat har gått till dagis, så det blir klart någon gång! :)
Igår han jag ju inte göra så mycket, då Anki & jag åkte och hämtade ut en del paket som kommit, handlade och fixade här hemma!
Köpte dels några julklappar till lilleman, present till älsk som han fick när han kom hem, mat, lampa, en snygg rosa mössa till mig som jag är grymt nöjd med! :)
Så skön...

Ja, så igår han jag inte göra så värst mycket här hemma! :)
SÅ blir att försöka hinna klart med förrådet idag, måste även dammsuga och skura golven!
Men har bara ett PROBLEM, våran dammsugare har gått sönder! :S
Eller inte själva dammsugaren, men slangen som man sätter fast i dammsugaren...
Så jag måste limma fast en plastbit så den blir hel igen, eller så får jag helt enkelt tejpa fast skiten med silvertejp! HaHa
Helst av allt vill jag ha en ny dammsugare, fast våran inte är så gammal! :)
Den vi har nu är ju en H2O, och den är faktriskt jäkligt bra, speciellt när vi hade hund då det vart hår precis överallt! :)
Nu har vi knappt nå hår, det lilla katten fäller är inte mycket! :)

Lääängtar tills på Söndag då mina favoriter kommer Linn & lilla Noe!

(Linn är Liam´s gudmor)
Då vi drar till IKEA och shoppar lite + käkar ute! :)
Mysigt värre!


Aja, blir bara en massa pladder nu så jag ska sätta mig och kolla på Djungel Hjul med min lilla prins tills det är dags för han att gå till dagis! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0