Härliga Måndag... eller inte! :)

Nä usch, idag är en sån tråkig dag...
Vill så gärna va ute och busa men som sagt inte kul att va ute när det blåser halv orkan här! :S
Men jag hoppas det lugnar ner sig lite granna så vi kan gå ut en sväng och leka iaf.
Om det ändå inte skulle blåsa så in i h-vete! :)

Känns skönt att jag iaf. tog mig ner och körde veckans första träningspass imorse! :)

Just nu sitter lillfisen i sin lilla fotölj och äter lite mellis, en macka och
lite blåbärssoppa! :)
Tog macka & blåbärssoppa jag med, gäller väl att äta nu!
Men jag har så svårt att äta, var likadant när jag väntade Liam!

Nu ska storälsk åka till jobbet så jag ska gå in och busa med lillfisen i hans rum när han ätit klart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0